lite "tycker synd om mej själv"- snack

Jag e lite sugen på glass, men vet att man inte ska äta glass tio i elva på kvällen. Å dessutom har jag redan ätit glass idag.

Jag vill läsa, men orkar inte.

Jag vill inte sova, men e trött.

Jag e lite trött på "ballar av stål", känns lite samma sak varje gång.

Jag e trött på att inte ha pengar till att spontanshoppa, spontant göra nått roligt.

Jag vill inte vara ifrån Tobben jämt, vill att vi ska va på samma plats alltid.

Jag vill kunna slappna av när jag e ledig, kunna sitta still utan att känna massa måsten. Kunna känna att de inte gör nånting att varenda helg fram till midsommar e uppbokad, för jag hinner andas, jag behöver inte stressa upp mej så. 
Men jag kan inte, jag vet inte hur man slappnar av..
Kan någon lära mej?
Tobben försökte lära mej i helgen.. han e bra, har sånt tålamåd, han ger aldrig upp me mej å mina jobbiga sidor. Han lyssnar på mej, försöker komma på lösningar till alla mina världsliga problem, retar mej lite ibland för mina påhitt men på ett bra sätt så jag bli glad. 

Nu vill jag faktiskt sova, för nu tar tröttheten över. Ska lägga mej till Seinfeld å CSI som jag gör varje kväll, så somnar jag gott. Fortfarande sugen på glass, men den ska jag spara tills de blir sol nästa gång.
Alla andra funderingar tar jag itu me en annan gång. Nu somnar jag.

Gonatt.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Det där med att inte vilja vara ifrån varann känner jag igen. Det är riktigt jävla jobbigt. Men man får tänka på att det förhoppningsvis blir bättre i framtiden. Angående glass så är det en av de saker jag anser att man får äta hur mycket man vill av! (Två gånger om dagen på helgerna i Finspång, har ju ingen frys här...)

2009-05-04 @ 23:52:58
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Torsken

Men pluttan...du skulle ju ha ringit mig...då skulle jag ha snackat med dig som du gjorde med mig när jag var riktigt nere...! hoppas du mår bättre! kramar

2009-05-05 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test