myror överallt!!

De värsta me våren e att myrorna börjar vakna till liv å får alltid för sej att gå in i min lägenhet!
Å jag HATAR myror! Dom e äckliga, kommer alltid i klungor å smiter in överallt. Jag får alltid för mej att dom planerar att anfalla mej, varför skulle om annars komma in så många?

Dom e ju så osmarta som gör så, för varje vår tar jag mitt årliga samtal till smådjurbekämparna åså får dom komma hit å spreja ner hela gården me gift så alla dör.
Jag har förklarat för myrorna att de vore så mycke lättare om dom struntade i att komma in i lägenheten, dom skulle få leva å jag skulle slippa besvär. Men dom lyssnar inte. Så imorn ska dom dö.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

hihi vad söt du e!:D

2009-05-04 @ 13:32:53
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

myrorna går ett grymt öde till mötes :p

2009-05-04 @ 16:28:43
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test