Två tolkningar

Idag har jag tolkat två gånger. Först dövblindtolkning på morgonen å sen tsp-tolkning på Gustavsvik, vilket jag inte var beredd på. Men de va kul me en spontan tolkning. Det e dagar som dessa som får en att komma ihåg varför man pluggar egentligen, så roligt e de. =)

Nu har Sivan rivit ner tre pennor å min bankdosa från köksbordet där jag sitter å pluggar, plus att hon går fram å tillbaka framför mitt ansikte å spinner högt, allt för att få min uppmärksamhet. Hon e väldigt sällskapssjuk idag.. eller så vill hon fjäska till sej skinka. =)

Förresten, Tobben, sluta säga så om Eurovision Song Contest! De e en helt ärlig tävling utan mutor å konspirationer! Även OM de skulle va som du säger, (vilket de inte e) så vill jag inte veta de utan jag vill leva i min schlager- värld där alla e ärliga å vinner rättvist. Ja menar, vem e schlager-fantasten egentligen, du elle jag? Mmm, precis. Haha, nu kan du inte säga nått mer om de. =) då vann jag, återigen. =)

Nu ska jag fortsätta plugga. =)

// MIss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

Jag hoppas det gick bra på g-vik! jag har sjabbla bort min taltolkning :/

2009-05-18 @ 23:27:54
Postat av: Tobias

Hmmm.... Jaja du får väl tro att du vann då. Fast igentligen så vet vi ju alla innerst inne hur det ligger till.

2009-05-20 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test