Vårruset

I år slog jag fjolårets tid me fem minuter, plus att jag orkade springa hela vägen stannade inte en sekund. Jag e skitnöjd! =) trodde ja aldrig om mej själv. =)

Kollar på andra ESC-semifinalen, hejja Norge å lite Cypern å Ukraina me. Men ack va många pinsamma de finns.
Å programledarna, vet inte va jag ska säga. Hon ser fullare ut för varje gång hon syns å han kladdar mer å mer på henne.
Å plötsligt kommer hon ut i en klänning me axelvaddar på höfterna!? Har jag missat nått? E det de nya modet eller e de bara i Ryssland man ser ut så? Jag skiter i vilket, för det va asfult å jag tänker aldrig förstora mina höfter, varför skulle man vilja de?

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

Du var hur duktig som helst! :) å shit vilka najsiga skor du fick från mor din ;D jag var hemma å ville ha en väska från mamma men då har hon kastat dom :O

2009-05-16 @ 13:03:37
Postat av: Miss Universum

Meh, så kan man ju inte göra! jaja, du försökte iaf. =)

2009-05-16 @ 19:22:51
Postat av: Emmy :)

Grattis Grattis ! :)

2009-05-17 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test