Avstämningsveckor

Imorron e de månda, då börjar avstämningen, som ska hålla på i två veckor. Jag orkar inte förklara exakt hur, men jag kan säga kort att de e som ett prov som vi ska utvärdera å göra om å om igen tills vi har lyckats. Enkelt förklarat. De känns nervöst, roligt å tidskrävande. Men när man väl har satt igång så kommer de rulla på utan problem, tror jag.. hoppas jag.. =)

Övrigt idag har jag inte gjort så mycket. Löst korsord, lagat mat, tränat å kollat på tv. Å framför allt bara slappat å  tagit de lugnt. De e första helgen på en månad som jag e hemma i min lägenhet å kan göra va jag vill å de känns underbart. =D
Jag måste komma ihåg att ibland bara göra ingeting. Ja, de låter ju dumt för de e ganska ofta jag gör ingenting, men jag menar att jag ska släppa alla tankar. Jag stressar upp mej själv me tankar om framtiden, jag blir helt slut i huvudet för jag kan inte ta de lugnt. I ena stunden tänker jag att ödet får sköta framtiden åt mej. Men ändå så sitter jag å tänker å grubblar å vill ha kontroll. Å jag har jätteont i axlarna för de e där allt sätter sej. Så avslappning å massage e va som behövs. Nu.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: carolina

Precis! Man ska lära sig att slappna av och inte tänka, jag har samma problem. Släpper knappt aldrig dessa ständiga tankar, och så är man stel som en pinne i axlarna med. Relax Maria :)

2009-11-16 @ 18:13:25
URL: http://banilorak.blogg.se/
Postat av: Sandy

Blev me sugen på korsord... men snälla hjälp mig, blir så frustrerad när jag inte lyckas lösa hela!

2009-11-16 @ 22:31:13
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test