Fredag den 13

Idag e de fredag den 13, men jag har inte haft nån speciell otur, inte mer än vanligt. =)

Först va de en engelskalektion, då diskuterade vi Berlin-muren, mycke intressant. Sen va de dags för bokmässa. De va nog den sämsta bokmässan jag har varit på, fanns ju typ inga böcker! Väldigt dåligt utbud, men däremot såldes chokla å jag råkade kanske köpa lite.. mmmm.. *dreggel*
Sen gick en kändis förbi mej (jag har har ju en viss besatthet av kändisar), Alex Schulman. Ja, de e ju inte en av mina favoritkändisar, men en kändis iaf. Tillräckligt känd för att han får stå me på min kändisar-jag-har-sett-på-riktigt-lista. =)
Sen gick jag på stan en sväng, å nu ska jag börja klaga på min cykel. Jag HATAR att så fort man lägger nått i cykelkorgen så ska hela cykeln välta, jag kan inte beskriva min ilska över detta! De e de värsta jag vet när hela cykeln VÄLTER FÖR ATT JAG VILL HA SAKER I MIN KORG!!!!! Ja.. som ni förstår så blir jag väldigt upprörd.. jag vill ha en bil.
Inte en dum cykel.

Ikväll ska jag hem till Ännabännäna å ha asroligt! =D

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test