Long time..

Nu va de längesen jag skrev här, så de e väl dags för en liten update.
Som ni redan vet har jag ju vart på praktik i Jönköping å i fredas va den slut. Jag kan inte fatta att jag har varit på praktik i fyra veckor, de känns som jag har vart borta nåra dar bara. Jag kom hem igår kväll å allt kändes precis som vanligt, å skolan flöt på som vanligt idag. Har jag verkligen vart borta i en månad?? Troligen, men tanke på hur slut min hjärna e. =)

I lördas var jag, tobben å min lillebror i Ullared, de va apmycke folk där!! Vi kom dit kvart över sju, de öppnar sju, men redan då va de kö. Iåfs gick de väldigt fort, vi kanske köade i fem minuter, men ändå så va de kö så tidigt!
Åtta timmar senare, men onda fötter, va vi klara. Puh, t.o.m. jag va trött. De blev inte så mycke fyndat som jag hade hoppats på, men jag kom hem me nåra tröjor, julklappar å annat smått å gott. Jag skulle gärna vilja åka dit igen innan jul å handla färdigt alla julklappar, men att få dit tobbe en gång till inom så snar framtid känns om ett omöjligt uppdrag.

Btw, kan berätta att mina föräldrar e i Marocko just nu på semester. Varje dag får jag ett sms om hur varmt de e, att dom badar, att dom e på olika utflykter, hur solbrända dom e osv osv. Jag blir inte alls avundsjuk, alla vet ju att jag älskar kyla å mörker!
Jag tycker de e kul att dom e på semester, de e dom värda, men varför blev jag lämnad kvar i kylan? =P
Men nästa år e de min tur, då ska jag å tobben bege oss till egypten!! 

Nä, nu räcker de för idag!
Hare gött!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

Det var banne mig på tiden att du uppdaterade :P har ni bestämt att det bli egypten??

2009-11-10 @ 11:55:40
Postat av: Miss Universum

Japp, nu e de bestämt! =D

2009-11-10 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test