Mörkt, mörkare, mörkast

Jag hatar mörker!!! Alla lampor e tända, jag har druckit en massa te å ätit lite chokla för att bli pigg å kunna komma igång me pluggandet. Men de e omöjligt när de e så mörkt ute. Jag vill bara sova. Inte ens katterna e ju vakna. Suck.. har faktiskt lyckats få lite pluggande gjort, men absolut inte så mycke som jag hade tänkt. Jag orkar helt enkelt inte. Får göra ett nytt försök imorn efter skolan, då de fortfarande e ljust.

Igår träffade vi fyra personer från Tanzania, vi satt tillsammans å planerade när vi ska åka å hälsa på dom. Som de ser ut nu blir de den 10 april!
Kan ni fatta att jag ska till Tanzania?! Jag kommer nog inte förstå de förrän jag e där. Ska bli otroligt spännande och roligt! =)
När planerandet va slut bjöd skolan oss på mat på Shanghai. Å nu sitter jag här i mörkret å längtar efter värmen å solen som finns i Tanzania.. snart så. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test