Tvätti tvätti

Idag har jag tvättat hur mycke kläder som helst. Jag hade en hel del smutstvätt sen praktiken, så de skönt att tvätta allting nu. =)

Idag frågade en granne mej om jag har sett att grillarna är borta, de hade jag inte. Då berättade han att hyresvärden har tagit bort dom grillarna som stod ute på gården, tre st tror jag de va, för han tycker att när man har grillat ska man ta in grillen efter sej, de ska inte stå å skräpa på gården.
För de första tycker jag de e elakt att slänga min å Sandris grill utan förvarning. Eftersom detta hände under praktiken så fick jag ingen information.
För det andra, om hyresvärden tycker att man ska ta in grillen efter varje gång så tycker jag att han ska ge mej ett förråd, för grillen kan inte va i min lägenhet. Så de så. Då vann jag den här striden.. eller inte för jag har ju ingen grill längre.. Jaja, nu e de ju vinter så de spelar ju ingen roll..

Igår va jag hos Ännabännäna, de va mycke trevligt å roligt å precis va jag behövde!! =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test