Vardagen.

Idag har jag å Torsken vart å tränat. Jag har bara orkat träna en gång under praktiken så de ska bli skönt att komma igång nu igen. Så länge den energin ¨nu varar vill säga. =)

Skolan rullar på, de e mycke diskussioner om praktiken nu i nåra dar, vilket e jätteintressant, men jag blir väldigt trött av att bara sitta å prata. Men som sagt, de e kul. =)

Just de, igår kom katterna hem igen, men dom totalignorerade mej!! Inget gos, inget spinn, dom ville bara ut hela tiden! Elsa sov inte ens jämte mej som hon brukar.. jag får se om hon beter sej ordentligt nu inatt annars får jag nog ta ett litet snack me henne. När man har två katter ska man inte behöa sova ensam!

suck.. jag saknar tobben...

Nu ska jag dricka te å sen ikväll e de desperate housewifes. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

energin kommer hålla i sig...det ska jag se till :D

2009-11-10 @ 22:52:39
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test