Amazing Race

Jag har ätit kanelbullar idag! =) Va hemma hos Torsken på kanelbullens dag- fika å då hade hon köpt glutenfria till mej, trots att dom kostar mycke! *rörd* De va mycke trevligt, precis va man behövde. =)

Jag kollade nyss på "Amazing Race", de e ett tävlingsprogram som visas på sexan.
De e typ som spelet "Backpacker", man reser runt i världen å gör olika uppdrag, klarar man de inte så åker man ut. Ibland e de par som tävlar mot varandra, ibland hela familjer.
Jag skulle så hemskt gärna vilja va me i ett sånt program, men de finns ju inte i Sverige! Ska skicka mejl till alla kanaler å se om nån nappar på de.
Tänk, resa över hela världen me Tobben, säkert påfrestande imellanåt, men ack så roligt!

Ja, nu hade jag inget mer att säga. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test