Dag 1

Jag vill bara börja me att tycka lite synd om mej för att jag har en fet sårskorpa å en bula på huvet. Så, då va jag klar me de.

Första praktikdagen e nu över å de känns ganska bra. Jag kan inte påstå att jag hittade mina bästa tolkkvalitéer, men "kollegorna" e trevliga så de känns bra ändå. =) Men ack, va trött man blir, fast jag bara har varit på två uppdrag. Ska lägga mej tidigt idag så att jag e pigg å utvilad tills imorn. =)



Japp, som sagt va e jag astrött å orkar inte skriva mer. Elle jo, jag ska klaga på en sak! Jag tycker om mitt hotell, MEN att ta 15 kr för en kopp te när man e lite småfrusen på kvällen, de e orimligt!! Men jag har en plan, jag ska leta upp en vattenkokare å ha på rummet. HAHA, då kan dom sitta där å gråta över sin förlorade pengar. Mmm, så går de när man e sniken.

Gonatt å adjö!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Bra plan!

2009-10-12 @ 21:07:46
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

jag tycker om din plan : )

å jag tycker synd om dig...blåser på såret

2009-10-12 @ 22:48:53
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Bonden

hej på rej din gamla skräphög! =) ja får gratis te, kaffe o kakor hela tiden.. säg att du också vill ha det! ja ska till borås i morgon! ses vi?!?!!?



puss

2009-10-13 @ 09:03:35
Postat av: Miss Universum

Bonden: nä, tyvärr ska jag inte de, men ha de så kul å hälsa borås från mej. =)

2009-10-13 @ 17:31:35
Postat av: miss K

Det är rätt! De ska få igen för att de försöker snika åt sig.

Jag har vattenkokare på rummet och snor te från frukosten :) Perfekt! Och massor med kakor och bullar finns det också.

2009-10-13 @ 18:07:53
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test