En extra timme..

I natt va de ju dags att vrida tillbaka klockan. Å fast jag fick en extratimme på mej så gick helgen ändå så fruktansvärt fort... De har återigen varit en bra helg, jag har hunnit träffa mor å far, festat lite, shoppat lite å träffat tobbes systrar. Å ändå så vill man att helgen ska va liiite längre. De roliga går allt för fort över. Jag kan inte längta nog mycke till examen då man kan börja planera var man ska bo å jobba så jag nångång kan flytta ihop me tobben.. suck.. nä, nu får jag rycka upp mej. Tiden går ju som sagt ganska fort.

För nåra dar sen va jag hos min ena storebror å hans familj å blev bjuden på middag. De va jättekul å träffa dom å maten va jättego, dessutom tände brorsan en brasa i kaminen. Åhh, så varmt å skönt de va! Om jag skaffar hus nångång ska jag lätt ha en kamin! Mina föräldrar har de oxå, men de va så längesen jag satt framför brasan där hemma så jag hade nästan glömt hur mysigt de e. Speciellt nu när de e höst ute.
Iaf, hemma hos brorsan tillbringade jag mycke tid vid kaminen. Vi kollade temperaturen å där jag satt va de runt 38-39 grader varmt. Alldeles lagom tycker jag. =)



När vi ändå e inne på kyla så måste jag visa en bild på en så otroligt mysig barntröja. Min kompis Daniel blev farbror för ett tag sen å älskar att köpa kläder till henne.


Så mjuk å go tröja plus ett par svarta små skor.

E de inte gulligt så säg! De e ju en av anledningarna till att skaffa barn, man får köpa massa små söta kläder. =)

Nu har jag pladdrat på tillräckligt, ska ta mej en dusch å sen kolla på reprisen av desperate housewifes!

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test