Handledarträff

Idag har jag träffat en av mina handledare, hon va jättetrevlig, jag längtar verkligen efter att praktiken ska börja! =) De e sjukt va tiden går fort, för nåra veckor sen satt man å räknade ner å nu e de bara nåra dar kvar... Iaf, efter handledarträffen åkte jag, torsken å bonden å köpte stövlar/stövletter. Me päls i! Billiga va dom me! =D

En annan rolig sak e att jag har ingenting att plugga nu! De har varit så mycke den senaste tiden så man har pluggat i princip varje dag å nu helt plötsligt har jag flera dars ledighet, underbart! =)

Nu håller jag på å tvätta för fullt, ska börja packa ikväll å då ska alla kläder vara rena!
Å nu e de kvällsmat som gäller. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test