Kanelbullens dag

Jaha, då va de kanelbullens dag. Men  jag har ingen bullar hemma å jag vägrar köpa glutenfria för de e så fruktansvärt dyrt! Jag hade gjort de, om jag inte hade vetat att mamma har bakat massa till mej! Så när jag åker hem ska jag äta så de står de härliga till. =) Men idag får de va.

Har vart å tränat, lagar nu mat å sen ska jag plugga. De e min underbara söndag.

Förresten, nu e de bara EN VECKA KVAR till praktiken. Elle ja, tills jag åker till Jönköping, de e en vecka å en dag kvar till praktiken. Jag förstår inte hur jag ska få me mej all packning.. de blir spännande att se.
Jag börjar faktiskt bli lite nervös.. på ett bra sätt. =)

Nu ska jag koncentrera mej på matlagningen.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

vilken tur att jag e så snäll å köper glutenfria bullar till dig :P

2009-10-04 @ 20:21:24
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test