Lördag

Idag e de lördag å jag e hemma hos mor å far för att fira mor, som egentligen fyller år nästa helg, men då e hon i Marocko så därför firar jag henne idag.

Kom till Borås igårkväll, jag å tobben åt lite mat sen gick vi till en fest, va där ett par timmar sen gick hem å sov. Å som sagt, nu e jag här. Troligen ska vi hälsa på ett par kompisar sen som har skaffat tillökning, två kattungar! Dom måste jag bara gosa me! =)
Imorn blir de lite bowling me Tobbes familj. Ja, de e va som händer denna helgen.

Praktiken e fortfarande rolig, men jag börjar längta hem till min lägenhet å till mina barn. Men nu e de bara en vecka kvar. Men iaf, praktiken e aprolig å de går bra. =)

De va allt för idag.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

barnen saknar dig med :P å jaaa!;)

2009-10-31 @ 15:13:17
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test