Nöjd

Jag brukar nästan alltid träna direkt efter skolan, eftersom jag vet att om jag går hem har jag väldigt svårt att ta mej till gymmet sen. Men igår gjorde jag de! Jag va hemma nåra timmar, sen gick å tränade. Då blir man allt lite stolt över sej själv. =)

Så va de de där me uppsatsen.. ska jobba på de i helgen.. kan kanske muta sandri me te så kan hon komma hit å hjälpa mej. =)

Imorn ska jag stå på torget å sälja kakor för att tjäna pengar till vår tanzania-resa. Ska ta på mej arton tröjor å tio par vantar så klarar jag mej nog. =)

Om en å en halv timma sitter jag i frisörstolen, jag vet fortfarande inte vad de ska bli för resultat. De blir en överraskning!

Japp, de va dagen update!

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test