Sista dan, första veckan

Nu e den allra sista dagen på den första praktikveckan snart över. Helgen har varit jättebra! De har bowlats, skrattats, shoppats liiiite å gosats. =)


Tobbes namn vid bowlingen, haha, han va lagom glad. =)

I lördas kväll va jag å Tobbe å lyssnade på bandet som min lillebror e me i. De va första gången dom uppträdde å dom va jätteduktiga!


Brorsan står längst till höger å spelar trumpet.


Dom började spela 19.00, jag kommer aldrig lära mej de namnet. =P

Idag fyller Tobbe år å eftersom man får bestämma på sin födelsedag så hamnade vi på biltema.. va gör man inte. =)  Sen gick vi å åt å sen fick han se hur jag bodde. Men ack va jobbigt de va när han åkte. Vi har haft en jättebra helg, men de e aldrig kul när man sitter ensam på ett hotellrum. Usch, inte alls roligt...

Jag fryser. De brukar inte va så kallt på rummet, men nu e de kväll, jag e lite trött å blir då mer frusen. Min näsa e jättekall å de e ett tydligt tecken på att kyla finns i omgivningen. Ska göra mej en kopp te å äta en negereboll som mor min har gjort till mej. Då blir jag varm å gla igen. =) 

I fredas blev ett dagens första uppdrag inställt å då passade jag på att gå en promenad vid Vättern. De blåste jättemycke å regnade lite, men utsikten över Vättern va jättefin ändå.


Man blir inte särskilt badsugen.


Bevis på att jag faktiskt har sett Vättern på riktigt. =)

Imorgon e de e ny praktikdag så snart ska de sovas å samlas krafter!!
Men först e de dags för teét. =)

// Miss Universum




Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag gillar bandnamnet "Thrashmetal Motherfuckers" i kombination med beskrivningen "Blandad musik med något för alla". :)

2009-10-19 @ 15:32:37
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test