Torsdag

Idag har de vart lite tufft. Första uppdraget gick ganska bra, andra uppdraget va bara askultation. So far so good. Däremot va tredje uppdraget lite klurigare på kanske inte ett sånt roligt sätt. Jag verkligen kämpade på å gjorde så gott jag kunde, men kände att brukaren å jag klaffade inte, de blev inte så bra samarbete. Å sånt e tufft att tackla, när man inte känner sej tillräcklig. Men efteråt hade jag ett jättebra samtal me min handledare så nu känns de bättre.
Men va e de för yrke man har valt egentligen? De kräver mycke tålamod, man måste va beredd på smällar från brukare, måste va beredd på uppdrag som plötsligt ställs in, tusen saker att tänka på!
Ändå så går man jobbet igen nästa dag, för samtidigt e de så spännande, roligt, givande å jag skulle aldrig vilja jobba me nått annat! Tack å lov för de, för jag orkar inte plugga fem år till inom nått annat yrke. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test