Upptäcktsfärd i Jönköping

När jag vaknade imorse möttes jag av ett uuuunderbart väder, snöregn me blåst. Då blir man peppad på att gå ut.. not.. Men som om jag hade något val. Men nu på kvällen har solen tittat fram, men de e fortfarande askallt!!! Tur att jag har så mycke kläder me mej. =)


Fotade i bilen påväg till ett uppdrag.

Idag har de gått bra att jobba, känner mej nöjd. Handledaren jag va me idag, sa att jag kunde kalla henne mästeren om jag ville, hahaha. =) Efter dagens jobb så gick jag en sväng på stan å hittade massa bra saker. Ska visa två exempel.


Tror ni att jag vill ha den här elle???? Klart som korvspa att jag vill! Julklapp, tack. =)


Gick in på Godishuset, där hade dom markerat allt lösgodis så man vet vad man kan äta! Asbra!! Jag köpte lite för att jag blev så gla. =) upptäckte även att jag kanske inte alltid har ätit glutenfritt godis.. ooops..

Nu kommer utsiktsbilder taget från min balkong å bilder på mitt rum. =)




Om ni kollar till höger så ser ni mina "garderober", två fåtöljer. =)


En liiiiten toalett.


Japp, rakt fram e hallen. Så ser mitt lilla boende ut. =)

Förresten, pratade me mor min innan, min syrra e där idag så mamma ska skicka me henne deras vattenkokare så kan jag ha den på rummet! Mohahaha! Äntligen får jag mitt dagliga te. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

vad stort du bor ändå...ser ut att vara ungefär som mitt...fast jag har STOR toa :) bra med teet ;P

2009-10-13 @ 20:41:46
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Mickis

Super snyggt rum-vill också ha!!! Skönt att bo hemma men då ser man alla måsten...Kan verkligen inte fatta att ni har snö...sjukt.. Kram M

2009-10-14 @ 09:48:23
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: anna

men det är ju en HEL lägenhet...ååå vad butter ja bli

2009-10-24 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test