Vaccination- check!

Då va dagens uppdrag avklarade å inte nog me de! Jag har även vaccinerat mej mot svininfluensan! Så nu kan jag inte bli en gris, haha. =) Egentligen hade jag tänkt att strunta i vaccinationen, hela svininfluensagrejjen känns överdriven, men när ALLA på jobbet skulle gå å vaccineras idag så hängde jag på. De e ganska bra att ta den ändå eftersom man träffar flera brukare varje dag. Å jag hade aldrig tagit mej till vårdcentralen själv så de va lika bra att få de gjort. Själva sticket gjorde inte ont, men jag e lite öm där dom stack å om jag lyfter på armen gör de ont, läkaren förvarnade om att de smärtan kan bli värre i natt. Så vi får väl e hur de går.

Håller på å kollar på gamla avsnitt av "Sally", jag hade glömt hur knäpp hon va så de e roligt att kolla på de igen. Åså fördriver jag tiden oxå. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mycket solidariskt gjort! Nu kan inte grisen ta dig ;)

2009-10-26 @ 23:27:51
URL: http://banilorak.blogg.se/
Postat av: Karin

Bra pinky, nu är det du och jag mot världen!

2009-10-27 @ 18:08:58
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test