Dagens arbete

Idag har vi jobbat hela dan me taltolkning. De gick faktiskt mycke bättre än va jag väntat mej, men de e ju självklart en hel del kvar att jobba på.

Efter en sån tuff dag åkte jag å Torsken hem till mej å jag gjorde typ världens största sats me negerbollar. Men nu har vi så de räcker att sälja fram till praktiken. =) Efter ett tag kom Ännabänäna hit åså kollade vi på idol å tjöta skit.
Å när dom gick dammsög jag lite snabbt fast att klockan nästan va tio, grannarna brukar inte gilla sånt väsen så sent, men jag va tvungen. De va havregryn å pärlsocker på hela golvet. =)

Å nu sitter jag här å ska snart sova. Längtar som ett as efter Tobben, men nu e de snart freda. =)

Jaja, sov så gött, hörs imorn!

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: Torsken

Jag trodde verkligen att du skulle skriva något i stil med: efter en sån jobbig dag så vill jag bara vara själv men självklart följde torsken med mig hem :P" tur att du inte gjorde det för SÅ elak e jag inte :P orkar man inte får man säga till!

2009-09-23 @ 22:36:45
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test