"du e för ung"

Kollar på idol nu å jag stör mej verkligen när juryn säger "du e för ung för detta". Sång har inget me ålder att göra. Vissa personer har ingen taktkänsla, sjunger i fel tonart, sjunger falskt m.m. De har inget me ålder att göra, enligt mej. Däremot kan vissa va för omogna eller helt enkelt för unga för idol. Men om någon sjunger falskt så skyller alltid juryn på åldern å de håller jag inte me om. Nog om de.

Idag har vi knappt haft nån lektion. Vi hade en, men då jobbade vi själva. Jag jobbade en stund sen drog jag å Torsken till gymmet å tränade hårt. Vi va jätteduktiga. =)

På tal om ingenting, ibland e de så mysigt å roligt att ha katter. Ska visa nåra bilder så ni förstår. =)


De e roligt att äta frukost å se hur Elsa slår på en apa som visas på nyhetsmorgon. =)


De e roligt när Sivan ligger i dataväskan jämte musen. Haha, fattar ni?
Katt å råtta- grej liksom. 
De va ännu roligare när hon lekte me den, men de fick jag ingen bild på.


Men de bästa e ändå när man sitter i sin ensamhet å kollar på tv, å Elsa lägger sej i knät. De spelar ingen roll att benen somnar å att man nästan kissar på sej, de e så otroligt mysigt så de e värt de!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Aww, mysigt! Älskar när katter är tröga och jagar saker på tv:n :)



Jag tyckte däremot juryn var rättvis när de sa så. Alltså typ: "Du har en bra röst, men du klarar inte det här just nu på grund av att du är för ung för att klara av att hantera nervositeten". Fast de hinner ju inte säga allt det.

2009-09-24 @ 22:04:57
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

hihi...dom kan va rätt skoj att titta på :P

2009-09-24 @ 22:18:48
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag tycker nog Juryn har rätt, de är för unga, för osäkra på sig själva på nåt sätt. Ingen livserfarenhet, 16 år och har en dröm liksom.

Anyway, jag vet precis hur det är att sitta med en katt i knät o benen somnar o man kissar nästan på sig, men man sitter kvar. För det är så GOSIGT! :) Toksaknar mina katter! Kram på dig!

2009-09-25 @ 10:50:25
URL: http://banilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test