Förklaring

Jag kom på att jag glömde förklara mej hur jag menar med idol.
Jag håller me om att vissa e alldeles för unga, dom kommer dit å tror att dom redan e popstjärnor, dom kanske e för omogna, för nervösa bla bla bla.
De jag menade va att jag tycker inte om när juryn skyller sången på ålder.
Ett exempel: en tjej sjöng en hel sång i fel tonart, de lät hemskt. Då säger juryn att hon e för ung.
De jag tycker e konstigt. Hon kunde vart hundra år å ändå sjungt i fel tonart. Har de nått me ålder att göra?
Sen hör man att vissa har fortfarande tex barnslig röst å måste växa till sej, eller dom vet inte hur man ska bete sej på scen, men ja.. jag tycker dom har fel ibland när dom säger så.
Sen får väl vi inte höra hela förklaringarna heller så egentligen e de ju svårt att uttala sej om detta.

Nu kanske ni ändå inte håller me mej, men jag ville bara förklara hur jag menade igen. Sjunga falskt å att lära sej att inte sjunga falskt, kan du göra oavsett ålder.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

helt min åsikt. Igår åkte en kille ut #för att man var för und" för att han glömde bort texten. Jag kallar det nervositet.

2009-09-25 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test