Fullt upp

Idag fick vi schema över vad vi ska göra dom kommande fyra veckorna i skolan innan praktiken. De va inte lite de, så jag lär ju ha fullt upp. Usch, måste från å me nu va duktig å planera min tid rätt så jag hinner göra alla måsten.

Imorn e de dövblindtolkning för hela slanten, de ska bli roligt, spännande å intensivt. Men framförallt roligt. =) Vi håller på hela dan, från halv nio till fyra, så jag vet nån som kommer va aptrött imornkväll. Eller snarare, jag vet tio stycken som kommer att va de. =)

Sen har jag bestämt att jag måste ta tag i träningen nu, kom överens me Tobben innan att jag ska träna efter skolan imorn. Å inte börja me värsta hårdträningen, de räcker att springa en kvart-tjugo minuter, lagom mjukstart. Om jag börjar för hårdträna på en gång så tröttnar jag jättefort eftersom min kropp inte orkar, så som sagt, de gäller att börja lugnt.
Nu kanske ni undrar varför jag e överens me Tobben om min träning, de e verkligen inte så att han tvingar mej, men jag vill att han hjälper mej att komma igång, puschar mej, å om jag då bestämmer nått tillsammans me honom e de lättare att hålla de löftet.

Nu e de snart läggdags, måste va utvilad å i tid imorron. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

å du gjorde det! Jag å mikkis garvade oss igenom vår träning...sjukt svårt

2009-09-15 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test