Håhå jaja

Jag trodde inte människan kunde förvåna mej mer, men de gick. Men nu har jag nog sett allt, hoppas jag. För nu orkar jag inte mer.

Jaja, låt mej berätta om min födelsedag. Igår fyllde jag år, jag älskar att fylla år!
De e inte kul att bli äldre, men att bli firad å få presenter. Igår fick jag presenter av Bonden å Miss K, blev skitgla. =) 


Ett par vantar me matchande hårspännen

Åså sjöng hela skolan för mej, de e faktiskt kul, men jag blir allt lite generad. =)
Efter skolan gick jag till optikern, har haft lite ont i huvet den sista tiden, men de va inte ögonens fel för dom fungerade bra.
Under tiden jag va där fick jag ett mess av Ännabänäna att "kl. 18 ikväll e de kalas hemma hos dej". Haha, dom e ju roliga. =)  Så på kvällen kom de hit nåra stycken, vi åt glass, popcorn, drack te å tjöta skit. En perfekt födelsedag. =D

Shit, vilken värme de har vat idag, asgött. Katterna har varit ute heeela dan när jag har vart i skolan. Å dom vill e ändå inte komma in när jag kom hem, jag förstår dom, va ska dom inne å göra?!


Elsa sover ute


Kompisen Lukas vilar oxå.

I helgen ska jag till Borås å krama Tobben!
Imorn blir de nog bara att mysa. Sen på lörda e de släktkalas på dagen å på kvällen ska mor å far fira min födelsedag. =)
Å på sönda åker ja tillbaka till Örebro igen.

Ja, de e min närmsta framtid. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test