I did it. =)

I did it gånger 2 idag.

De första jag klarade va att dövblindtolka hela dagen. Jag känner mej nöjd, nästan så jag vågar använda ordet stolt, över mej själv. Jag tycker att jag gjorde bra i från mej å sammarbetet me Mary funkade asbra, så allt klaffade. Imorn ska vi gå igenom dagens jobb, då kanske lärarna ger en lite kritik, de vet man aldrig, men då tar jag de då. Ikväll ska jag gå å lägga mej nöjd iaf. =)

Pratade precis me gulleplutten, han förstår nog inte riktigt allt va jag gör i skolan (vilket inte e så konstigt), men ändå så tycker han att jag e bra å han e stolt över mej. De känns mycke mycke bra. =)

De andra jag klarade av va att hålla mitt löfte. Jag gick å tränade! Inte särskilt länge å inte överdrivet ansträngande, men jag kom igång iaf å de e huvudsaken. =D

Nu börjar Idol å idag e dom i Gävle. Där har jag ju bott i två veckor så jag kan nästan kalla mej gävle-bo.

Så e de me de. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

Fan vad gött att du e nöjd, det ska du vara! Jag e stolt att du kom iväg till g-vik! Jag ska oxå gö som du! börja lätt, utan krav om prestation! från början e det bara att TA SIG DIT! :) good work darling!

2009-09-15 @ 20:35:47
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Jag tyckte också att du gjorde bra ifrån dig, och dito om samarbetet :)

2009-09-15 @ 20:43:45
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: a

tänk vad man kan vara omedvetande om framtiden..."kanske att lärarna ger lite kritik"...jo ja tackar

2009-09-20 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test