Jobbi jobbi

Här sitter jag å jobbar. De innebär att jag dricker te, kollar på Dirty Dancing som går på tv, å sitter framför min dator. Å då å då säger hej till nån ungdom som kommer hem.
I love it. =)

Idag, på eftermiddagen, stod jag å Ännabänäna å sålde kakor å bröd på torget, gick ganska bra faktiskt. Vi tjäna ihop en hel del under dagen, så Tanzania, here we come. =)

På tal om Dirty Dancing, känns märkligt att se honom på tv å veta att han inte lever längre (jag säger honom eftersom jag inte vet hur hans efternamn stavas, jag brukar säga Patrick Schweizernöt, de e jättefel).
Nu har dom precis börjat dansa i vattnet å kan man filmen så vet man ju att de inte e allt för långt kvar tills dom blir kära. Sååå romantiskt! =)

Saknar Tobben.. tänk om vi skulle dansa så där romantiskt ihop.. *ser de framför mej* *asgarv* Ingen bra idé =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test