Lalalala

Lyssnar på Nanne Grönvall "vi är dom tuffaste" mycke bra låt när man relatera till den. =)

Idag skulle vi spela in en taltolkning som ska va klar om en vecka. Tänkte först titta klippet nåra gånger så jag känner mej mer säker å sen filma. Men så sa Bonden att de e kanske bra att filma på en gång först, sen öva öva öva, filma igen å se skillnaden.
Så jag gjorde de. Haha, de va inte så lätt, behöver verkligen öva lite mer på den texten. Men de va bra att jag gjorde så ändå, de blir ju som en "före" å "efter" grej. =)

Efter skolan hade jag ett tufft träningspass på gymmet. Kanske inte astufft, men de räckte till för mej som inte har gymmat på flera månader. Jag ville egentligen gå hem direkt efter skolan, men nu i efterhand känner jag mej nöjd som orkade. =)

Fick veta att jag troligen får bo i lägenhet under praktiken, de känns ju asgött. Då kan man ju ha gäster utan att nån bryr sej. =P
De enda jag funderar på e städningen.. de e ju de som e de bästa me hotell, att slippa städa å bädda sängen. Måste kolla upp de där. =)

Nu ska de pluggas, på engelska!! *hurra*

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test