När ska de sluta?

När ska de sluta rinna i min näsa?? Så drygt att va förkyld, näsan rinner å e täppt samtidigt, åså vill jag inte använda för mycke nässpray eftersom jag har en tendens att bli beroende av de.
"Hej, jag heter maria å jag har vart beroende av nässpray."
(alla i kör) "Hej maria!"
Dessutom jag haft huvudvärk hela dan å nu känns de som att jag har feber fast tempen visar att jag inte har de. Men jag tror den ljuger. Tycker jag att jag har feber så har jag det, då får man ju äta godis som tröst. =P

Jag minns förr i tiden, när man inte behövde va så vuxen, då va de skönt att va sjuk för då kunde man va hemma ett par dar å slippa skolan.
Men nu, när man e lite vuxnare, så vill man inte va sjuk. Jag hinner inte de! Jag måste till skolan å jag måste plugga å de e inte kul när man egentligen bara vill sova.
Men va göra man inte för att bli tolk? =)

Nä, som sagt, nu e de dags att plugga. Efter att jag har knaprat lite ipren. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: A

måndag kl 15.10

2009-09-02 @ 21:28:23
Postat av: Torsken

haha bra svar :)

2009-09-02 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test