Pannkakor

För en stund sen åt jag pannkakor till kvällsmat, de va gott. Jag har längtat efter de hela dan så till slut tog jag kraft till mej å gjorde de, mums! Inte lika mumsiga som mammas pannkakor, men mums ändå. =)

Åså va de de där me uppsatsen.. jag har lite svårt att reda ut all fakta nu.. vad som ska skrivas var, under vilken rubrik bla bla bla. Kom på en asbra idé när jag duschade, men nu när jag skulle skriva ner den så kom jag inte riktigt ihåg den.. får nog ta me mej datorn till duschen nästa gång så jag kan skriva ner mina idéer direkt. =)

Min syrra ringde innan å sa att dom sökte en tolktjänst i Jönköping, men de va bara mellan januari- juni. Å då går jag ju fortfarande in skolan. Men tänk, snart, ska jag faktiskt ut å jobba!

Förresten, den 11 juni smäller de! Då e de EXAMEN!! =D

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test