Processen igång

Idag har jag haft utvecklingssamtal, min process e igång! Va innebär de? Ja.. att jag har börjat tänka och tolka som en tolk.. typ..  så nu e de bara att fortsätta kämpa, snart e jag klar. =)

Efter skolan va jag på stan å letade kläder, men jag hittade ingenting. Men jag slösade ut 280 spänn ändå, men inte på mej själv! Nope, de la jag på katterna, deras p-piller e inte alltför billiga. Men de räcker ju ett helt år, de e bra! =) 
Och besvikelsen över att inte hittat nåra kläder försvann när jag kom hem, ack va gla jag blev, då hade min lilla beställning från H&M kommit fram. =D 

Förresten, va kallt de va på stan! Att de e kallt på morronen har man ju vant sej vid nu, men att de e kallt mitt på dan, de e fortfarande lite svårt att acceptera. Hur ska jag klara vintern om jag fryser redan nu?
Jag såg nåra personer gå me sommarskor på sej, typ öppna sandaler.
Usch, såg apkallt ut.
Jag fryser bara jag tänker på de.. ska dricka lite te nu å bli varm. =) 

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test