Sicken dag...

Irritationen bara växer, den hänger i luften hela tiden. Tur att man har vänner att prata me annars skulle jag aldrig orka.

Idag fick jag vet att jag inte får bo i lägenhet, utan de blir hotell. Först blev jag besviken, jag tyckte de verkade så bekvämt me lägenhet. Men sen fick jag reda på att hotellet ligger jättecentralt å de går bra bussar till tolkcentralen. Å jag slipper ju att fixa frukost, städning å bäddning. Så nu e jag nöjd igen. =) Jättenöjd faktiskt. =)

Jag fick på tyra banks show på tv. Hon har en tävling att om man ger bort nånting som man älskar till välgörenhet, får man välja mellan tre dörrar åså vinner man de som e bakom dörren.
En tjej skänkte sina skor, säkert 50 par, hon va väldigt tveksam men bestämde sej till sist för att göra de. Å vann vadå?
Jo, fem par märkesskor. Hon såg ganska besviken ut. De skulle faktiskt jag me blivit, trots att de e skor, för visst märkeskor kan man ju sälja å få en massa pengar för, men man hade nog väntat sej nått annat.
Jag hade blivit gla om jag fått skorna bara så där men jag hade aldrig skänkt alla mina skor för att få fem st tillbaka. Jag hade krävt en bil istället.

En annan tjej tar hål i öronen nu, då använder dom nål istället för pistol. Tyckte jag va konstigt.
Jaja, nog me skitsnack, dags att plugga.=)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Det är mycket bättre att använda nål. Läker finare & mindre smittorisk :)

2009-09-22 @ 19:13:33
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Miss Universum

Aha, då förstår jag. Bra att du svarade, slipper jag fundera på de mer. =)

2009-09-22 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test