Sicken härlig dag lalalalaaaa

Minns ni den gamla slagdängan "vilken härlig dag, lalalalalaaaa, man blir så härligt glad (nått sånt) lalalalaaaa"
Jag sjunger "sicken" istället, de känns roligare att sjunga den på ett bonnigt sätt. =)
Jag tycker att de e en ganska härlig dag, engelskan va rolig, samhällen gick ganska snabbt tack å lov, solen skiner å Tobben kommer idag. =) lovely!

De som drar ner dagen e att jag ska måste studa (betyder studera, sandri) värsta hårt nu så slipper jag de när Tobben e här. Då vill jag ju terra honom me gos. =)

Så som sagt, plugga va de nu ja.. måste bara göra andra saker först, sen ska jag plugga.. jag lovar..

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test