Tiden rullar på

Oj, va tiden går fort ibland. De e redan torsda, nyss va de ju månda liksom. Just nu har jag så mycke att göra så dagarna bara går. De e skönt ibland när tiden går fort, men samtidigt lite stressande.
Nog om de.

Idag, på förmiddagen, va vi lediga å då bakade jag en massa chokladbollar till vår torgförsäljning.
Sen på eftermiddagen hade vi hälso-tema, två kvinnor från livsmedelsverket kom till skolan å pratade om hälsa å sånt där. De mesta hade jag faktiskt redan lite koll på, men jag tyckte de va intressant ändå.
Efter de gick jag å tränade, passade ju bra efter de temat. =)

Va händer i helgen då, undrar ni. De ska ni få veta. =)
Freda: stå på torget mellan 16-18, sen jobba natt.
Lörda: dövas dag, obligatoriskt skol-tid 10.30-15.00
Sönda: tolkad gudtjänst kl 11. (de e inte vi som tolkar, men de kan va kul å lärorikt att gå dit)

Ja, dags att försöka ta mej i kragen å plugga lite, så slipper jag stressa me de (oxå) i helgen. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

hur fick du det till att dom var från livsmedelsverket!...haha, dom kollar väl att man hanterar matvaror på rätt sätt! Tanterna var iaf inte där ifrån, de kom ju från något idrottsförbundblaha!

2009-09-20 @ 13:53:15
Postat av: Miss Universum

Jag tyckte dom sa de? Men all information om mat å träning va från livsmedelsverket iaf, de e jag säker på. =)

2009-09-20 @ 15:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test