Tvättar å väntar

Nu e de freda å äntligen helg! Å då får man träffa Tobben! =D  om han bara kunde komma nångång, ja väntar å väntar, men han e påväg iaf. Åhh va ja ska kram-terra honom, haha. =)
Åså tvättar jag oxå, de e konstigt men jag tycker de e ganska kul att tvätta. Först sortera kläderna i olika högar, sen in i maskinen, sen hänga på tork, sen vika ihop. Ja, på nått sätt e de ganska kul. Jag gör mycke hellre de, än typ städar å lagar mat. =)

Idag e de tre stycken som fyller år. Mary blev firad av hela skolan som sjöng så fint dom kunde. =)
Sen fyller även Sivan å Elsa tre år, tänk va stora dom har blivit! Dom fick tonfisk i present. =)


Här äter dom tonfisk för glatta livet. =)

Nu e de dags att dra till tvättstugan igen, hare gött igelkött!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha ååh! Hälsa dom grattis från mig! :)

2009-09-04 @ 17:22:43
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test