Sista dan på sista lovet!

Jahopp, då va de sista dagen på mitt, troligen, allra sista lov! Jag njuter för fulla muggar genom att äta godis å göra ingenting. =)
Igår va vi hos mina föräldrar å åt påskmiddag, de va mycke gott! Åså spelade vi spel me, å så mycke jag skrattade igår! Hela familjen satt å skrattade så vi grät! Dels för spelet, men oxå för att min bror berättade massa dåliga skämt. =)

Egentligen skulle jag ju åka tillbaka till örebro idag, men de sket sej. I onsdas när jag skulle boka tåg hem så upptäckte jag att alla tåg va fullbokade! De gick ett tidigt imorse å de går ett sent ikväll, men dom va mycke dyrare än dom andra tiderna för att de va fler byten, så de hade jag inte råd me. Å eftersom vi inte gör nått viktigt i skolan imorn så tänkte jag att jag stannar här en extra dag. =) Så imorn, kl 10 åker jag hem, kommer lagom till resursen runt 14, så att jag inte missar examens-repet å pizzan på kvällen.
Så nu vet ni de!

Så vi ses imorn eftermiddag, gott folk! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: anna

det ger du fasiken i! Ska du lämna oss andra i sticket, din skit =)det är ju jättefusktigt. Nu blir det ingen glutenpizza för fru Öberg...

2010-04-05 @ 19:33:39
Postat av: Torsken

haha..nu förstår jag. du tror att resurs är ttf? :)

2010-04-06 @ 22:10:37
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test