Underbart!

De e så skönt att vara hemma igen! Man uppskattar saker mycke mer! En toa som ja kan spola å inte har insekter, mat som e go, jag orkar inte räkna upp allt. De e helt enkelt bara väldigt skönt att va hemma.
I helgen va tobben här å de va underbart att träffa honom! Vi gjorde ingenting, bara softade å myste. =)

Idag har jag vart på föreläsning om språklagen å hur svenska språket har förändrats. Jag somnade. De va aptråkigt. Jag vaknade när Mary skickade ett mess till mej, "VAKNA!" Haha, de va roligt. =)

Imorn har vi ingen skola, eftersom alla andra har projektvecka, så klassen ska hem till Miss K å förbereda redovisningen om Tanzania som vi ska ha för skolan om nåra veckor.
På onsda e de handledarträff inför praktiken, alla handledare kommer hit utom min, så jag får bege mej till handledaren istället, alltså sthlm 
Torsda- ingenting va jag vet
Freda- ingenting va jag vet
Lörda- ingenting va jag vet
Sönda- åker till sthlm
Månda- praktiken börjar.

Japp, de va min vecka. Nu ska jag äta en kaka som min mor har bakat, mmmm så gott. Inte för att jag e hungrig, men för att jag kan! (jag kunde inte de i afrika så jag tar igen allt nu, ja ni fattar)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

glöm inte att imorrn kväll ska vi ses oxå!! ;)

2010-04-27 @ 09:19:27
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: a

torsdag- va med mig

fre- va med mig

lör- va med mig=)

men du ska väl åka hem antar jag?!

2010-04-27 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test