I väntans tider..

Igår kom jag hem från Örebro, jag var bara där ett dygn, men hann träffa både Torsken å Bananen flera gånger (jag sov ju hos Bananen så de kanske inte var så konstigt). =)
Intervjun gick bra tycker jag, så nu e de bara att vänta på svar.. jag hatar att vänta! Men men, får roa mej me annat under tiden. T.ex. ska jag till Karlstad i helgen å träffa Sandri å Christian! Ska bli så roligt! Jag tror inte jag har träffat Sandri sen examen faktiskt. Så jag hoppas på en rolig helg. =)

Jahopp, nu ska jag städa å tvätta. Nått vettigt får jag ju göra när jag e hemmafru. =)

// Miss Universum

ps. mary: jag var den nionde personen som dom intervjuade å dom ska ta in fler, men hur många som har sökt vet jag inte. ds.

Kommentarer
Postat av: Diana

22 stycken som sökt. Håller tummarna för dej!

2010-09-01 @ 07:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test