Nervös? Lite grann bara...

Bra lite lagom.. inte alls mycke.. elle?? KLART JAG E NERVÖS! Men jag tror de kommer gå bra. =) de värsta e att jag går runt å hoppas för mycke, bygger upp planer på vad som händer om jag får jobbet. De e många som har sökt så min chans e inte överdrivet stor. Jag vill inte hoppas för mycke, då blir jag ju ännu mer besviken om de blir ett nej.. men de går inte att låta bli att drömma lite.. 

Om tre timmar går tåget iaf, då ska jag träffa torsken å ännabännäna å ha lite roligt innan de stora allvaret imorn. =) 

// Miss Universum 

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Vet du hur många som har sökt? De har ju 9 tjänster ute iallafall, det är ganska mycket!

2010-08-24 @ 14:02:39
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test