The Ark

Igår var jag å Cissi på Liseberg å kollade på The Ark! Dom e så fantastiskt bra så de finns inte! Ola Salo sjunger underbart bra, har en fantastisk utstrålning å scennärvaro å dessutom snygg. Kan inte bli bättre! =) Självklart glömde jag kameran hemma, men jag fick nåra mobil-bilder som blev okej.





Tre klädombyten, mycke ljusshow, bra sångval, underbart alltihopa. =)

Dessutom åkte vi bergodalbanan två gånger å radiobilarna en gång. Åså försökte vi vinna chokla, men misslyckades. Men va gör de efter en sån perfekt kväll. =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

De gör en gratisspelning i Linköping i helgen, men vi ska på fest då. Får se hur läget ser ut, om det är fler än jag som är sugna på att smita en stund (festen är i Linköping).

2010-08-19 @ 13:50:13
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test