Äntligen påväg!

Efter 1½ timmes väntan på tåget e jag nu äntligen påväg till borås. Tåget skulle gå 13.10 å när jag såg att de va försenat till 14.36 blev jag asarg, så svårt kan de väl inte va att få bort snön? Men de va inte snöns fel, inte sj:s heller. En person blev påkörd av tåget, därav förseningen. Så jag kunde faktiskt inte skälla på någon. Å nu e jag påväg iaf, jag hoppas bara att jag inte behöver vänta alltför länge på nästa tåg (byter i herrljunga).

Jo, jag satt å funderade på hur fort tiden går å började göra en lite nedräkning:
2 veckor kvar till sportlov!
6 veckor till påsklov
8 veckor till Tanzania!!!! Fattar ni, bara 8 veckor!!!

Längre än så orkar jag inte räkna ner. Ni förstår min poäng, tiden går fort. =)

Va ska jag göra i helgen då, undrar säkert ni.
Jo, ikväll landar jag i borås, tar de lugnt bara. Tobben spelar i en tävling ikväll (rockkarusellen), men han kommer hem så småningom å då blir de mys. =)
Imorn e de födelsedagskalas hos Tobbens ena syster, sen på kvällen e de dags för MELODIFESTIVALEN! Måste ses!
Å på söndag gör jag så lite som möjligt innan de bär av hemåt till örebro igen.

Japp, nu vet ni de. =)

// Miss Universum 


Kommentarer
Postat av: Torsken

gud vilken tur att du redogjorde vad du ska göra i detalj...kände att jag inte skulle kunna sova i natt om jag inte fick veta! :P hälsa tore

2010-02-05 @ 22:50:16
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test