Dags att bli 08!

Elle, de e ju inte riktigt dags än, men i maj så flyttar jag till stockholm en månad å gör min slutpraktik. Jag tror de blir jättebra, jag kan inte förneka att jag e lite nervös, men jag e säker på att de blir bra. =)

Å imorn efter skolan e de sportlov å jag drar hem till borås, till goseposen! De ska bli sååå skönt att komma bort från allt en vecka å bara mysa å roa mej å slappa å göra precis va jag vill. =)

Nu ska jag hämta tvätten sen e de dags att börja packa! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

Tänk vad dryg du kommer vara när du kommer hem då? Efter praktiken alltså. Pratar med iiii,n och äter suschi.

2010-02-19 @ 18:37:07
Postat av: Miss Universum

haha, suschin kan dom glömma!! men iiiii kanske tillkommer, jag har ju pratat småländska en gång i tiden me väldigt härliga iiiiin, så de kanske kommer tillbaka nu. =)

2010-02-21 @ 13:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test