Fredag

Då har de äntligen blivit helg! Jag ska plugga hela helgen förut imornkväll då jag självklart ska kolla på melodifestivalen. =)

Idag har vi haft besök av en svensk-spansk tolk som pratade om juridik. Vi pratade främst om äktenskap, samboskap, vem som ärver vem osv. Jag har kommit fram till att jag ska gifta mej så slipper jag fylla i en massa papper. De känns smidigast så, åså får jag ju en fin klänning å en diamantring å en hel dag me bara skojj. Så jag förenar nytta me nöje helt enkelt. =)

Idag fyller min lillebror 20 år, grattis bror! =) Jag minns när jag fyllde 20, då kom hela släkten på kalas på dagen, sen på kvällen hade nåra kompisar fixat en överraskningsfest till mej. Elle de kanske inte va på samma dag.. hm.. jaja, de va roligt iaf. =)

Nu ska jag försöka plugga, har en svenska redovisning på måndag som jag inte e klar me.. JAG HATAR SVENSKA REDOVISNINGAR! JAG HATAR ATT VA IFRÅN TOBBEN PÅ HELGERNA! AAAHHHHH!!!!

Så där ja, nu mår jag bättre. Dags att plugga!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag ska oxå plugga :( har ju knappt börjat med skiten! BAJSKORVEE!

2010-02-12 @ 15:00:40
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: a

äh, le och se fjäskig ut...så får du topp poäng, detär så det fungerar nu förtiden=)

2010-02-13 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test