Rejäl promenad

Idag va de friluftsdag. Jag, torsken, ännabännäna å mickis skulle gå på en liten promenad. En promenad som varade i typ 2 timmar å 20 minuter. Spåret som vi följde va mycke längre än va vi trodde, vi gick å gick å gick mitt i skogen å bland varningsskyltar om att militären har skjutövningar.. hm.. då blev vi lite oroliga men då kom typ en plogbil som gav oss skjuts en liten bit, ut ur skogen till vägen igen. Haha, de va riktigt roligt. =)
Hade de vart sommar å varmt så hade de inte vart så jobbigt, men de va mycke snö å kallt imellanåt. Ett tag tänkte jag att vi aldrig kommer komma fram, men de gjorde vi tills sist.
Men jag måste säga, trots att promenaden blev lite överdrivet lång å jag känner att jag aldrig mer orkar röra mej, så hade vi fruktansvärt kul. =)

Nu ska jag typ sova. Nja, kanske inte än, men de blir tidigt ikväll för jag e helt slut efter dagens bravader. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Mickis

MM roligt hade vi i alla fall första biten=) jag ska allt ge igen på anna-jag måste bara lurpassa lite=).

2010-02-11 @ 19:47:34
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: a

Äh...det klarar du aldrig mickis!Gå och stoppa en plog eller en bil vetja=)

2010-02-11 @ 20:03:31
Postat av: Anonym

haha...jag ska nog klara mig-i be watching you!! Men tänk tackvare att jag stoppa den snälla gubben så fick vi ju åka plog=)

2010-02-11 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test