Så roligt så roligt!

Idag har vi haft mycke att göra i skolan, men de har varit kul så tiden bara rusade iväg.
Först va de taltolkning i halvgrupp, de gick asbra. Sen hade vi tsptolkning ensamma me lärare å de gick oxå jättebra. Läraren sa att jag verkligen har uvecklats å att de syns att jag tar till mej de dom säger. Jag blev så gla så jag nästan började gråta. Flera gånger har jag tänkt att jag ska börja jobba på ica, men den känslan va tydligen helt fel. =D
När man inte tolkade me läraren, fick man tolka stand-up komedi. De va otroligt roligt!! Väldigt svårt för de e högt tempo å de e skämt som e svåra att göra om på teckenspråk, men ack så kul! De borde vi göra jämt tycker jag!

Å nu sitter jag på jobbet. Personalen får äta tillsammans me eleverna å idag bjöds de på kyckling å de e inte fy skam vill jag lova! Tro ni att jag blev gla elle? Jag blev väldigt gla! =)

Ja, jag kan kort å gott sammanfatta denna dagen som en bra dag. =)

Imorn e de friluftsdag.. inte så roligt kanske.. men jag ska göra de bästa av situationen. Jag ska ta me varm chokla, smörgås å after eight. Å självklart ha på mej tusen lager me kläder. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test