Zelda e en katt

För en stund sen kom jag å cissi hem efter att ha gått på stan ett par timmar. Såg så mycke jag ville ha, men inte kan köpa eftersom jag måste spara pengar.
ÅH, VA JAG HATAR ATT SPARA PENGAR!!!
Men vi hade väldigt trevligt iaf. =)

Nu sitter vi å slöar i soffan, medans hennes hund tuggar sönder alla kattleksaker. Hon har redan käkat upp två råttor å en boll. Jag funderar på om hon har lite kattgener i sej för innan lekte hon me en pling-boll som katter gör, slog på den me tassarna å kastade upp den i luften för att fånga den. Jag har aldrig haft nån hund så detta kanske e normalt beteénde, men jag tror ändå att hon har lite katt i sej. =) 

Tobbe å Mattis har vart å inomhusklättrat i Sthlm, men e påväg hem nu. Så de gäller att passa att njuta av bara kvinnligt sällskap. =P
Ikväll blir de tacos å melodifestivalen å Ännabännäna. =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: a

eller så vill hon ta död på att som har med katt å göra=), zelda tar över...woohoo=)

2010-02-28 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test