2010

Jaha, då va de nytt år nu då. Jag strunta i nyårslöftena, jag håller aldrig dom ändå. Jag tänkte fortsätta leva som jag har gjort hittills å de har funkat bra. =)

Nyårsafton var mycket mycket bra! Dan före åkte jag å Tobben hem till min lya i örebro, som 16 grader varm (kall). Jag trodde att vi skulle dö av köldskador! T.o.m Tobben frös jättemycke. Anledningen till varför de va så kallt e för att jag har betonggolv som e askalla plus att de drar från balkongdörren. Jag har klagat innan, men hyresvärden säger att de inte går att göra nått åt de.
Å inte nog me de så upptäckte vi att kylen va väldigt varm, så den hade alltså gått sönder. Så en kall lägenhet å en varm kyl. =( Som tur e så funkar snön bra som kyl. =D
Förutom detta missöde så va iaf nyårsfesten jättebra! De va ja å Tobben, Torsken å Peppli, Sandri å Chris, Ännabännäna å Erik å hennes kompis Erika. De kunde inte bli bättre! =)
Igårkväll åkte vi tillbaka till Borås å idag tar vi de lugnt. Vi har vart å tränat å nu ska de börjas laga mat, sen ska jag nog bara slappa me en bok.
Alltså göra så lite som möjligt. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

tack för en bra natt=)

2010-01-02 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test