Dagens äventyr

Idag har vi haft fullt upp i skolan, på morronen hade vi svenska å jag jobbade faktiskt! (för er som inte vet så tycker jag inte om svenska å brukar undvika de så mycke som e går)
Efter de hade vi massa rollspel å en lektion me tsp-grammatik. Då gav min hjärna upp, men jag kommer väl fatta allt så småningom. =)
Sen gick jag å tränade å då fick jag öva på mina engelskakunskaper, som faktiskt kommer fram riktigt ordentligt när jag verkligen inte kan använda mej av svenska.
De va en tjej från ryssland som skulle sola, men visste inte vart solariumen fanns å hur dom funkade. Tur att hon hittade mej. =) Som sagt, engelskan blev bra eftersom svenska inte funkar, men däremot, helt automatiskt, fick hon lite tsp av mej men men.. man e ju "arbets"-skadad. =)
Sen åkte jag hem, åt mat, gick till sandri å pluggade å drack te å nu ska jag sova. =)

Go natt!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

jag skulle oxå vilja ha en granne jag bara kan gå över till!

2010-01-19 @ 17:24:47
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: A

Ahhh! Varför fick inte jag vara med!!!! =) Jag kollar ju också på DH

2010-01-22 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test