En egen fredag

Idag e de fredag, jag kan inte fatta att de redan har gått en vecka i skolan, tiden går så fruktansvärt fort! Jag har kollat i min almanacka å konstanterat att hela terminen kommer gå me en väldans fart för vi har mycke att göra!

- 5 veckor skola, me fullt schema av tolkningar å häften som ska läsas
- 1 vecka sportlov
- 4 veckor skola, även här me massa tolkningar, häften, två dagars skolresa till Sthlm, öppet hus å avstämningar
- 1 vecka påsklov
- 3 dagar skola
- 13 dagars resa till Tanzania
- 1 vecka skola
- 4 veckors praktik
- 2 veckor skola som slutar me EXAMEN!!!
- Hundra veckor sovande

Ja, så ser de ut. De e mycke mycke att göra, men de kommer va roligt, å jag får tänka på att de e allra sista terminen så de e bara att ge järnet.

Ikväll sitter jag själv i min fina rosa soffa å kollar på tv å äter lite godis. Kanske låter tråkigt, men jag tycker de e skönt att slappna av å ha lite egen tid. I helgen måste jag plugga så då passar jag på att göra ingenting nu. =) Tobben hade iåfs gärna fått vara här, men vi ses nästa helg. =)

Japp, de va allt för mej. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

det ser himla trevligt ut uppradat sådär!

2010-01-15 @ 20:40:44
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

tycker du att det har gått fort?! jag tycker det känns som att det var TVÅ veckor sen vi hade lov!

2010-01-15 @ 21:17:43
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: anna

Tänkte tillbaka på måndagen och tänkte...ja just det det var denna vecka inte förra=) Det slog mig också att de fyra veckorna efter sportlovet är då vi ska fixa examensspexet!!!!

2010-01-16 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test